برنامه نویسی واسط گرافیکی ( GUI ) در پایتون با فریم ورک Tkinter
مولف: نریمان زعیم کهن
انتشارات دیباگران تهران
مقدمه مولف:
همانگونه که استفاده از زبان برنامهنویسی پایتون در زمینههایی همچون علم داده، هوش مصنوعی، اتوماسیون و غیره به طور روزافزونی در حال گسترش است،
گرایش به ایجاد واسطهای گرافیکی به زبان پایتون در تعامل با زمینههای یاد شده و یا به صورت مستقل نیز روندی رو به افزایش دارد. Tkinter کتابخانه استاندارد پایتون و یکی از پرطرفدارترین فریمورکها برای ایجاد واسط گرافیکی کاربر است.
در این کتاب سعی شده است علاوه بر تشریح کارکردهای گوناگون این فریمورک به صورت مجزا و بخشبندی شده، در هر قسمت بر روی کاربردیترین مفاهیم تاکید داشته و مثالها و پروژههای عملی در آن زمینه ارائه شود تا خواننده را از هرگونه منبع مشابه بینیاز سازد.
همچنین فایل مربوط به مثالها و پروژههای کتاب به پیوست در اختیار خوانندگان محترم قرار گرفته است.
لینک تهیه کتاب:
https://www.dibagaranpakhsh.ir/index.php?route=product/product&product_id=1833