بررسی بازی It Takes Two

تعریفی هیجان انگیز ، کاملاً آماده و ظریف از هر چیزی که یک بازی ویدیویی برای سرگرم کننده بودن به آن نیاز دارد. It Takes Two یکی از بهترین بازی های تعاونی است که در ادامه بررسی خواهیم کرد. با تکنوشاپ همراه باشید.


جوزف فارس بیشتر بازیکنان است. سازندگان بازی مانند Brothers: A Tale of Two Sons و A Way Out ، به خصوص پس از سخنرانی معروف وی در مراسم جوایز بازی ، به یک شخصیت خاص تبدیل شدند. اخیراً ، در مکالمه ای قبل از انتشار بازی جدیدش It Takes Two ، فارس اعلام کرد که هرکس از این بازی راضی نباشد ، 10 هزار دلار از او کسر می شود ، خوب ، این مکالمه بیشتر شبیه یک شوخی یا حتی اعتماد به نفس است. از آن به نظر می رسد یک چالش است. اما صادقانه بگویم ، فقط پس از شروع و پایان به ویژه "دو نفر طول می کشد" بود که جوزف وارسه با اطمینان درباره خلاقیت تازه کشف شده خود صحبت کرد.

به عبارت دیگر ، It Takes Two ، به طور خلاصه ، یکی از آن بازی هایی است که هر از گاهی ظاهر می شود و ثابت می کند که چرا بسیاری از ما دنیای بازی های ویدیویی را دوست داریم و این ابزار چقدر در ایجاد تجربیات جادویی قدرتمند است.

دو موضوع مشخص اما مهم را بیان می کند. می و کودی یک زوج متاهل هستند که اختلافات منجر به طلاق آنها شده است ، در همین حال ، دختر خانواده درگیر مشکلات پدر و مادرش است و حتی خود را سرزنش می کند. گریه ها و اشک های دختران بر روی عروسک های ساخته شده به شکل پدر و مادرش جاری می شود و باعث می شود روح آنها به بدن عروسک ها رانده شود و از این پس دو بازیکن پیش می روند و هر کدام یکی از عروسک های می یا کودی را انتخاب می کنند. ماجراجویی آنها به بدن اصلی خود برمی گردد ، که با شخصیت دکتر حکیم همراه است ، که در واقع نویسنده یک کتاب عجیب است ، که این نیز رابطه آنها با وقایع جالب را تحت تأثیر قرار می دهد.

داستان یکی از ملفه های مهم It Takes Two است و تلاش آن برای آموزنده بودن از ارزش ویژه ای برخوردار است ، اما بازی جدید Joseph Fares و Studio Hazelight از جمله آثاری است که هدف اصلی آن ایجاد سرگرمی کامل از طریق گیم پلی و انصافاً بازی در این زمینه .. بدون صحبت! مهمترین و شاید مهمترین نقش در آن طراحی شگفت انگیز مراحل بازی است که تحت تأثیر It Takes Two تا آخرین لحظه فوق العاده و حیرت انگیز و پر از شگفتی است و حتی برای آن دسته از بازیکنانی که در با نگاهی به ذره بین بازی ، یافتن نقص یا نکته آزار دهنده در طراحی مراحل بازی بسیار دشوار خواهد بود.

مرحله موسیقی در It Takes Two

به عبارت دیگر ، این فیلم دو بار طول می کشد در چندین مرحله روایت می شود که هر یک از آنها تجربه ای حدوداً دو ساعته است و قسمت هیجان انگیز داستان این است که عملا هیچ مرحله ای شبیه به مرحله دیگر نیست ، جدا از بحث های تصویری ، تنوع از لحاظ ظاهری ، مکانیک و روند کلی مراحل با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال ، در برخی مراحل بازی بازیکنان را برای تعمیر لوله های آب نبات به دنیای زیر آب می برد ، در برخی دیگر فضایی به خود می گیرد و دنیایی از ستاره ها را تجسم می کند ، گاهی اوقات با پرتاب آنها به یک منطقه برفی ، به آنها اجازه می دهد از اسکی لذت ببرند! همین تنوع همان چیزی است که باعث می شود It Takes Two با شگفتی هایی که در آستین پنهان می کند ، دائماً از ویژگی های جدید لذت می برد تا بازیکن را با چنین خلاقیت و ایده های جالبی ارائه و شگفت زده کند.

دو مورد لازم است که بازی باید باشد. سرگرم کننده ، سرگرم کننده و پر از لحظاتی که به همه ما یادآوری می کند که چرا همه ما دنیای بازی جادویی را دوست داریم.

در واقع ، It Takes Two به عنوان یک تجربه ماجراجویی سه بعدی و پلتفرم معرفی شد ، اما محدودیت آن در سبک ژانر و رتبه بندی به میزان خلاقیت سازندگان آن برای ساخت بازی احترام نمی گذارد. زیرا دو نفر طول می کشد که درگیر هیچ مرزبندی خاصی نیستند و نمی ترسند در مراحل مختلف خود به دنبال ایده ها و روش های مختلف باشند به همین دلیل است که در جایی ، به فضایی مخفی تبدیل می شود که کوچکترین اشکال سمور را شکار می کند و در دیگری شما را با هواپیما به یک بازی مبارزه ای به سبک بازی جنگی می برد ، که جدا از ضربات مشت و لگد منظم ، ما شاهد Haddokin هستیم پرتاب آن ، و گاه گره خوردن شما .تجربه کاملاً سه بعدی و جلوه پیمایش کناری 2D جذاب می شود. در واقع ، در هر مرحله از It Takes Two ، به خود خواهید گفت که این بهترین قسمت و تجربه بازی تاکنون است تا رسیدن مرحله بعدی و با یک تجربه جدیدتر و جذاب تر ، از مرحله قبلی بالاتر می رود .

قسمت دو بعدی It Takes Two

جدا از اینکه در ژانرهای مختلف فرو بروید ، It Takes Two به طور مداوم مکانیزم های جدیدی برای سرگرمی بیشتر بازی اضافه می کند. به عنوان مثال ، گاهی اوقات شما را با شمشیر و سحر و جادو مجهز می کند ، شخصیت شما را به یک نبرد واقعی و صحیح منتقل می کند ، و گاهی اوقات جوهرهایی مانند قورباغه یا عنکبوت به شما می دهد تا مواد سکو به طور مداوم تغییر کند و این فقط یک سری جهش های زمانی است . این طلسم ها و تفاوت های منحصر به فرد فقط مربوط به هدف اصلی هر مرحله است و با آن ، It Takes Two یک سری بازی های کوچک آماده کرده است تا با دوست خود ، یا حتی گاهی اوقات حتی به عنوان یک تجربه ، یک تجربه همکاری یا رقابت را تجربه کنید. حداقل فضای باز برای تجربه جهان ، محیط هایی که به روی شما باز است. برنامه ریزی کنید که برای چند دقیقه از مرحله اصلی و هدف صرف نظر کنید و از سرگرمی های متنوع در این محیط ها لذت ببرید.